Οι εντυπώσεις μιας (νεοφερμένης) Δρουσιώτισσας


Γκουντ μόρνινγκ έβριουαν,
(μα ήντα μόρνινγκ, εμεσομέρκασε όσπου να γράψω το ποστ, αλλά ένιχάου)

Σας μιλώ γράφω από το picturesque/γραφικό χωριουδάκι της Δρούσιας. Οι μέρες κυλούν, τα πουλάκια κεαληδούν, ο κόκορας πρίζει μας  λαλεί σε πολλά παράξενες ώρες ...τζιαι γενικά ούλα φαίνετε να βαίνουν ομαλά δαπάνω δα στα κατσάβραχα.

Μερικές παρατηρήσεις για το αλαλούμ που ζω δαπάνω.
Καταρχάς να αρκέψουμε με τα δυσάρεστα:

*Έιτζ ντίφερενς μάτερς τελικά.
Γιατί το λέω τούτο; Θα σας δώκω τρανό παράδειγμα για τούντο πράμα. Έχουμε μια κυρία και έναν κύριο δαπάνω που...πως να το πούμε... εν ράδερ κλόοζντ-μάιντετ.

Βασικά της κυρίας όι το ένα βρωμά της το άλλο ξινίζει της, έσhιει συνέχεια δυσαρεστήσεις είτε με το πρόγραμμα είτε με το φαΐ είτε με τη διδασκαλία τζιαι του πως διεξάγονται τα μαθήματα. Γενικά εν η μούττη του θκιόσμι.

Ο κύριος που την άλλη (ο οποίος είναι ο πατέρας μια παλιάς συμ-μαθήτριας μου, που τζίνες που ούτε εσυμπαθούσα ούτε εξαναείδα - ούτε θέλω - στη ζωή μου) είναι ο κλασικός Κυπραίος: "έχω πάντα δίκαιο, πάντα έχω άποψη για ούλα τζιαι ούλους, πρσοβάλλω τους άλλους αλλά για να με φανώ κατζιάρης προσπαθώ να τα μπαλώσω με επιχειρήματα της πλάκας κώλου" τζιαι γενικά "είμαι God's gift on earth".

Αν παραβλέψω την grotesque εμφάνιση του (aka την τζοιλιάρα - όκεϊ να μεν είμαι κατζιάρα γιατί τζιαι εγώ ανήκω στην κατήγορία των κυπραίων υπέρβαρων, ασχέτως αν στο εξωτερικό ποττέ τούτο εν έπαιξε κανένα ρόλο - τζιαι την Καζαντζιδική φωνή του - Παναγιά μου εν ο χάρος μου να τον ακούω να μιλά που το πρωί χάραμα), πάλε εν ο τύπος ανθρώπου που εν αντέχω τζιαι πολλά.

Στα σεμινάρια ήρταν να παρακολουθήσουν τζιαι μια τετράδα φοιτητών που το ΠΚ (Πανεπιστήμιο Κύπρου) τζιαι οι καημένοι είμαι σίγουρη ότι πρέπει να βαρκούνται τη ψησhιή τους (τζιαι τούτο φαίνετε επειδή θέμας δε πατούν στα μαθήματα) τζιαι δε μπορούν να βρουν κοινά ενδιαφέροντα με τους πιο πάνω.

Γενικά εν είμαστε πολλά πλάσματα δαπάνω, γύρω στα 10-13 άτομα τζιαι εν δύσκολο να κοινωνικοποιηθούν οι πιο νέοι μες τους μεγαλύτερους τους, ειδικά όταν εν τόσο συντηριτικοί τζιαι οπισθοδρομικοί μερικοί ανθρώποι.

Ένιχου, πέραν τούτου...

4th of July - Independence Day - or as I call it the day I wish to forget from now on
Εχτές ήταν τα γενέθλια της αδερφής του πρώην. Αμφιταλαντευόμουν εάν θα έπρεπε να δώκω ευχές ή όι. Τελικά αποφάσισα να μεν δώκω για το γεγονός ότι μιας τζιαι έκοψα μασhαίρι, εν πρέπει να έχω επαφές με καμία δύναμη. Γενικά το άφηκα να κάμει σλιπ αγουέι. Που τη μια ένιωσα 'κάπως' που δεν ευχήθηκα, που την άλλη νομίζω ις φορ δε μπεστ. Άλλωστε...κάποια πράγματα αν είναι γραμμένο να γίνουν θα γίνουν, σωστά;

Standing out from the Crowd
Έχτες επηαίναμε να δούμε το 1ο Αρχαίο Ελληνικό θέατρο στο Αρχαίο Ωδείο Πάφου. Μες το λεφωρειούι ήρτε μου φλασιά, γιατί εκαταλάβα γιατί μου άρεσε τελικά ο πρώην μου...όχι δεν ήταν η εμφάνιση...όχι δεν ήταν το μυαλό....όχι δεν ήταν η τρυφερότητα...αλλά η επιλογή του να ξεχωρίζει που το πλήθος.

Γενικά άρεσκε μου το γεγονός ότι ήταν αλτέρνατιβ, με διαφορετικές επιλογές τζιαι ότι αρέσκαν του πράματα  που εν εν μέινστριμ...όι πως το μέινστριμ εν κακό, απλά ις ττου κόμον. Εχτές που.χου. ενώ ούλοι ήταν μες το λεφωρειούι τζιαι ετραγουδούσαν καψουροτράγουδα τζιαι παραδοσιακά (μαααα τη καρκιάαα τζιαι την αγκάλη σουυυ), εγώ εκάθουμουν σε μια γωνιούδα τζιαι άκουα System of a Down τζιαι Opeth στο άιποντ.

Τούτο έβρισκα το πολλά πιο ενδιαφέρον παρά τα ντόπια ακούσματα. Εν ξέρω if there's something wrong with me, αλλά γενικά εκατάλαβα ότι τραβούν με πολλά οι άνθρωποι που θεωρούνται περιθωριακοί....χμμμ εν μου αρέσκει τούτη η λέξη....τέσπα βρε παιδί μου, εν πιο αντεργκράουντ που τα συνηθισμένα. Εν παραπάνω του γούστου μου....τζιαι τούτα εν προσωπικές προτιμήσεις έννε;

A pair of Blue Eyes 
Τζιαι θα σταθώ πας τους ανθρώπους που διαφέρουν που το πλήθος....δαμέ εγνώρισα έναν κύριο που εν ηθοποιός/σκηνοθέτης/πρώην δημοσιογράφος, εδούλεψε με του κόσμου τους ανθρώπους, έζησε Ελλάδα 15 χρόνια, έζησε Αγγλία τζιαι Γκοντ νόους τζιαι που αλλού....τζιαι έσhιει τούντο κάτι.

Εν ξέρω αν απλά "ψάχνομαι" τζιαι ετράβησε με ο συγκεκριμένος, αλλά όσες φορές θα κάτσω να συζητήσω μαζί του, οι συζητήσεις μας εν πολλά διαφορετικές που ούλους τους άλλους. Γενικά τζιαι ο τρόπος προσέγγισης του τούτου, εν πολλά διαφορετικός με τους υπόλοιπους. Αχχχχχ.....

Agamemnon's Children
Εχτές επήραν μας να δούμε "Τα παιδιά του Αγαμέμνωνα" που ήταν 4 τραγωδίες σε μια ("Ιφιγένεια εν Αυλίδι", "Ηλέκτρα", "Ορέστης" τζιαι "Ιφιγένεια εν Ταύρις"). Ήταν θκιόμισι ώρες θέατρο (περιττό να σας πω ότι επιάστηκε το αριστερό - τζιαι το δεξί - μου κωλομέρι - αλλά όλα πρέπει να θυσιαστούν στο βωμό της τέχνης) αλλά οφείλω να πω, ότι ο θίασος έκαμε καλή δουλειά.

Ήταν που ένα γερμανικό θίασο, τζιαι αν τζιαι είμαστε κάπως με τους γερμανούς το τελευταίο τζιαιρό, πρέπει να ομολογήσω ότι εκάμαν πολλά justice προς τις αρχαίες τραγωδίες (με εξαίρεση τον ηθοποιό που έπαιζε τον Αγαμέμνωνα/Θόα τζιαι τη σκηνή που καπνίζουν ον στέιτζ ο Ορέστης τζιαι η Ηλέκτρα - ήταν ένα ατυχές σκηνοθετικό τζιαι δραματουργικό έλεμεντ).

Ένιγουεϊ...κατά τα άλλα, ακόμα να αρκέψω να μελετώ το ρόλο μου τζιαι πολύ φοβάμαι ότι έννα κάτσω πάνω (μουαχαχαχαχαχα) αλλά σε γενικές γραμμές περνούμε ήρεμα εις το μιτσή χωριουδάκι της Δρούσιας.

Θα τα πούμε ξανά σύντομα με περισσότερα αλαλούμ θεατρικά νέα!
Μέχρις τότε καλά να είσαστε, καλά να περνάτε.






Opeth - The Night and the Silent Water

Comments

  1. Γουστάρω τόσο μα τόσο πολλά που ανιώ το μπλογκ τζαι έχεις ποστ εσύ!!! Γκόου Λου. Πολλά ενδιαφέρον ούλλα. Τα παιδία του Αγαμέμνωνα ήθελα τζαι γω να παω τζαι τελικά εξηχασα μάλλον!!!
    Όσο για τις διαφορές ηλικίας, νομίζω ενεν τόσο τζίνες που μετρούν όσο οι ιδιοσυγρκασίες των πλασμάτων.

    ReplyDelete
  2. Για τις διαφορές ηλικίας θα συμφωνήσω με την Μαριλού....

    Μια χαρα περνάτε!! Καλή συνέχεια!

    Άι λαβ την εκφραση "μουττη του θκυόσμι" χαχαχαχαχαχα

    ReplyDelete
  3. "Μούττη του δκυόσμη;" Πρώτη φορά την ακούω/βλέπω!!!

    Ζηλεύω το εργαστήρι,στη Δρούσια νομίζω πήγαμε για 3μερο πριν 10 χρόνια...

    Οι ιδιοσυγκρασίες καμιά φορά βαδίζουν με τα βιώματα και την ηλικία μας παρέα,άσε τί λένε τα κοριτσάκια από πάνω :Ρ :)))))
    Οι χαρακτήρες τυπικοί,μελέτα τους για μελλοντικούς ρόλους (πού ξέρεις καμιά φορά;).

    Πες μας κάτι περισσότερο σε παρακαλώ για την γερμανική ομάδα,μπορεί να ενδιαφέρει τους ξενιτεμένους :)...ίσως επειδή έχω δει αρκετές παραστάσεις πλέον εδώ,το κάπνισμα του Ορέστη και της Ηλέκτρας το θεωρώ απόλυτα λογικό σε μια μοντέρνα έκδοση της τραγωδίας.Ταιριάζει στους χαρακτήρες.

    Όσο για τα αδέρφια Καραπρώην, οι διαφορετικοί είναι γοητευτικοί αν και στην ουσία είναι μέινστριμ της διαφορετικότητας.
    Για τα γενέθλεια,αν έχετε καθαρή σχέση μπορείς να της ευχηθείς ανεξάρτητα από τη σχέση σου με τον αδερφό της.Αν όχι,όχι.

    Συγγνώμη για το τριπλοσέντονο.Το ποστ σου φταίει! :Ρ :))))))))))

    Καλό υπόλοιπο!!!

    ReplyDelete
  4. Καλά να περνάς!! Απομόνωνε τα "ενοχλητικά στοιχία" κράτα μόνο τα καλά. Have fun dear.

    P.s Opeth και τα μυαλά στα κάγκελα!!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. @marilou:Χαχαχα να'σαι καλά Μαριλού μου. Μάνα μου κόρη.Ur so sweet! *hug* Νομίζω έσhιεις δίκαιο για το θέμα της ιδιοσυγκρασίας τελικά.

    @Prasinada:Εεε προσπαθούμε να χαβ φαν όσο μπορούμε τουλάχιστον. Ευχαριστώ Πρασινάδα μου. xxxx

    @thalassamov: Χμμμμ βρε θάλασσα μου.Έδωκες μου πολλά να σκεφτώ. Κοίτα ξέρω ότι με την ανάλογη ηλικία έσhιεις τζιαι τες κατάληλες εμπειρίες αλλά εν σημαίνει ότι ξέρεις τζιαι τα πάντα ή ότι επειδή είσαι πιο μεγάλος οι πιο μικροί σου εν πάντα υπό σου έννε;

    Τζιαι ναι όσο για τα αδέρφια καραπρώην, εν είχα τόσο στενή σχέση με την αδερφή, όχι μετά που έμαθα ότι οτιδήποτε της έλεγα, αμέσως μαθαινόταν απο 3ους τζιαι έσκεφτε μου λάκκο ίσhιαι τζιαι με το μπόι μου. Σόου έκαμα απλά όπως εσυμβούλεψες...το άφηκα τζιαι δεν είπα τίποτε.

    Χαχαχα εχάρηκα για το μεγάλο κόμεντ σου. Είσαι πολλά καλή. Μακάρι να είσαι καλά ντίαρεστ! :) xxxx

    @Aenima: Thaaaanxxx Aenima μου. Να' σαι τζιαι εσύ καλά. Opeth foreveeeeeerrr. Καταλάβεις με, καταλάβεις με!!! :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Blackface / Brownface

Σάκος του Μποξ

Μπούκσταγκραμ