So, μιας τζιαι υποσχέθηκα στη αγαπημένη μου Κολόνα ( μιαν την έχω, τζιαι εν η Κολόνα της μπλογκόσφαιρας, να μεν συνεχίσω το παιχνίδι;;; ) θα γράψω πως φαντάζομαι μερικούς που την μπλογκόσφαιρα, όσους μου έρτουν κατά νου γιατί απ' ότι βλέπω αυξανόμαστε τζιαι πληθαίνουμε δαμέσα. Εξαιρούνται η αγαπημένη Πρας τζιαι τον Pop-Corn Master γιατί είδα φώτο τους τζιαι τη Ψηλή μας, γιατί εβρεθήκαμε, σόου ξέρω πως δείχνουν. Grouta: Μετρίου αναστήματος, λεπτή, μαλλιά καστανόξανθο χρώμα ως τον ώμο, τωρά που άρχισες τζιαι δουλεία σίγουρα θα εν ισhιωμένα, καστανά μάτια ( μπορεί τζιαι μελισσί χρώμα ) τζιαι για κάποιο λόγο πάντα σε φαντάζομαι να κουβαλάς μιαν που τζίντες χάρτινες τες απαίσιες σακούλες που έχουν στις ταινίες με ψώνια μέσα. ( μεν ρωτήσεις γιατί, απλά έτσι σε φαντάζουμαι! ) Smili: Κανονικό ανάστημα, μαύρο χρώμα μαλλιών, μακριά ως τη μέση, μαύρα μάτια, με κατακόκκινα χείλη ( ορίτζιναλ όμως χωρίς κραγιόν ) τζιαι κανονικό μέγεθος, ούτε πολλά λεπτή ούτε υπέρβαρη. Πάντα σε φαντάζομα...
Καλό Σαββατοκύριακο! Απλά και μόνο που είναι Παρασκευή, νιώθω καλά!
ReplyDelete@Smili: Αααχ μακάρι να ήταν μόνο ξεκούραση το Σ/Κ. Ας ελπίσουμε ότι θα έχει τουλάχιστον χαμόγελα και καλή παρέα. :) xxxx
ReplyDeleteατε να δούμε αν θα εύρεις την συνέντευξη σου@
ReplyDeleteκαλό Σ/Κ:))
ReplyDeleteΚαλό ΣΚ:):)
ReplyDelete@Beatrix: Μα είσαι εσύυυυυ;;;;;;;;;;;; Σόρρυ ούτε καν το είδα. Είδα το άλλο σου το ποστ και δεν το εκατάλαβα. Τώρα να περάσω να τη δω χαχαχαχα. Καλή Κυριακή ντίαρ. :)
ReplyDelete@Rania & Φουρνόφκιος: Αν τζιαι άρκησα καλή Κυριακή να έσhετε! :) xx