This Influencer Isn't Influencing!

 Το λοιπόν βλογκ, 


Είπα εν θα χαθώ, τζιαι ψιλο ΄χαθηκα. Αγκέιν. Τι να τα κάμεις πιον. Ζωή, τρεχάματα, λοαρκασμοί. Εν προκάμνω. Ειδικά τούντες τελευταίες θκιο τρεις εφτομάδες, είχα συνέχεια book events!

Επειδή - προς μεγάλη μου έκπληξή, δε θα το αρνηθώ - εβρεθήκαν θκιο πλάσματα που εθκιαβάσαν το προηγούμενο μου ποστ, να' στε καλά, you know who you are, είπα να κάμω νάκκο μιαν ανασκόπηση στο τι κάμνω μες το ΜΠΟΥΚΣΤΑΓΚΡΑΜ (άλλο BOOKSTAGRAM), εδώ και μερικά χρόνια. 

Καταρχάς να συστηθούμε - δαμέσα κάποτε ήμουν η Λου. 

Στο Ίνστα είμαι η Velvetreads

Για μερικούς μήνες το 2018 εβρέθηκα να είμαι άνεργη για μερικούς μήνες τζιαι επειδή δεν είχα τι να κάμνω άρκεψα να θκιαβάζω. Στην αρχή επαρακολουθούσα μεγάλους λογαριασμούς, εξεκίνησε που ένα book account που είχε η ηθοποιός Emma Roberts - https://www.instagram.com/belletrist/?hl=en - τζιαι άρεσε μου η ιδέα να μιλώ για βιβλία. Μόλις είχα αρχίσει να ακούω τζιαι μερικά audiobooks - back when audiobooks εν αναγνωρίζονταν καν σαν θκιέβασμα, γιατί κατά κάποιους (ακόμα) θεωρείται "cheating" τζιαι ότι εν εν κανονικό θκιέβασμα (ιμίσh). 

Τέσπα, με τα πολλά, εξεκίνησα σιγά σιγά έναν λογιαριασμό τζιαι άρκεψα τζιαι εποστάρισκα σχεδόν καθημερινά. Σιγά σιγά αρχίσαν να ανεβαίνουν οι φόλλοουερς. Τζιαμέ που είχα κάπου στους 100+ ξαφνικά είχα 500+. Μέσα σε μερικούς μήνες, ανέβηκαν στους 1000+. 'Ετσι χωρίς να το καταλάβω, άρχισα κι ανέβαινα μέσα σ' αυτή τη μικρή γωνιά του ιντερνετ, τζιαι εγίνηκα γνωστή ως η Velvet Reads. 

Ένα πράγμα που πραγματικά αναγνωρίζω μέσα που τούτο ούλο το μπουλούκι που λέμε bookstagram, είναι ότι ανοίξαν - κυριολεκτικά - οι αναγνωστικοί μου ορίζοντες. Τζιαμέ που εδιάβαζα - πρωτίστως - ιστορικό μυθιστόρημα τζιαι κλασική λογοτεχνία - ξαφνικά εβρέθηκα να διαβάζω (σχεδόν) τα ΠΑΝΤΑ. Που θρίλερ, σε σύγχρονη λογοτεχνία, σε ρομάντζο, σε φαντασία, σε νεανική λογοτεχνία, σε δυστοπικό μυθιστόρημα, σε memoirs, τα πάντα, τα πάντα λαλώ σου. Το λιγότερο αγαπημένο μου εν της επιστομηνικής φαντασίας, αλλά ως τζιαι τζίνο παλέφκω το μερικές φορές. Προσπαθώ το (όταν και όσο μπορώ). 

Μετά που νάκκο διάστημα, έκαμα τζιαι το πρώτο βήμα επικοινωνίας μου με εκδοτικούς για να γράφω reviews για επικείμενα βιβλία που θα εκδίδαν στην σελίδα μου. Τζι' έτσι, σιγά σιγά, αρκέψαν ν' ανταποκρίνονται τζι' εδημιούργησα μιαν σχέση με διάφορους εκδοτικούς. Αρχίσαν να μου στέλνουν βιβλία, με αντάλλαγμα ειλικρινής κριτικές στο bookstagram μου. 

Με τα χρόνια, το πάθος μου εκαταλ΄άγιασε, θα ομολογήσω. Ο αλγόριθμος έκαμε τα πράγματα πολλά πιο δύσκολα στο να συνεχίσουν να ανεβαίνουν οι φόλλοουερς. Ίσως τζιαι να μεν εκατάβαλλα τζιαι εγώ υπερβολική προσπάθεια πλέον, γιατί τζιαι με την κατάθλιψη τζιαι κάποια άλλα θέματα που αντιμετώπιζα, εν εμπορούσα να δώσω όσα θα ήθελα στην σελίδα μου. Κάπου με το πέρασμα του χρόνου, με τον Covid, αλλάξαν τα δεδομένα. Το πως εδουλέφκαν πλέον οι εκδοτικοί. Με την άνοδο του TikTok aka BookTok, όλα αλλάξαν πλέον. 

Πολλοί νέοι λογαριασμοί επεράσαν την γέφυρα του Bookstagram στο BookTok, κα΄τι που θα είμαι ει΄λικρινής, το παλέφκω, αλλά δεν πιέζω τον εαυτό μου. Πλέον δεν ποστάρω καθημερινά. Προσπαθώ να θυμούμαι ότι, όλο τούτο άρχισε σαν χόμπι, τζι' αν τζιαι τα βιβλία εκαταλάβαν το μικρό μας Λονδρέζικο μονάρι, εν μπορώ να είμαι συνέχεια πάνω που ένα τηλέφωνο τζιαι να ποστάρω για το καθέ τι. 

Ακόμα έχω αρκετές συνεργασίες με αρκετούς εκδοτικούς. Ανα τα χρόνια κάποιες σχέσεις με συγκεκριμένους publicists (εν ξέρω ακριβώς τι εν ο όρος στα ελληνικά), εχάλασε, αλλά δόξα το Θεό, εν έχω παράπονο. Βιβλία να φαν κ' οι κότες. Στην κυριολεξία. 

Ακόμα θκιεβάζω ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Τώρα να σας γράψω μερικές που τα αγαπημένα μου είδη:


  • Historical Fiction
  • Women's Fiction
  • Literary Fiction
  • Adult Fiction
  • Adult Fantasy
  • Young Adult Fantary
  • Young Adult Contemporary
  • Contemporary
  • Mystery/ Thriller/ Psychologicall Thriller/ Crime
  • Cozy Mysteries
  • Low Stakes Fantasy
  • Smut 
  • Memoirs
  • Poetry
  • Self-Help/ Self-Improvement
  • Classics 
  • Romantacy (romance + fantasy)
  • Translated Fiction
  • Horror
  • Middle Grade
  • Graphic Novels
  • True Crime

Εν καμπόσα. Ξέρω το. 

Αλλά είμαι νάκκο περήφανη με τον εαυτό μου. Όι επειδή εμετάτρεψα το μικρό μας διαμέρισμα σε αποθήκη (κάτι το οποίο προσπαθώ να ανατρέψω σιγά σιγά), αλλά ειπηδή όντως, τα βιβλία εν ταξίθκια, τζιαι μέσα σε τούντα 5 χρόνια που διατηρώ τον λογαρισμό μου στο Ίνστα, εταξίδεψα σε πολλούς διαφορετικούς κόσμους. Ανακάλυψα πράγματα, έμαθα πράγματα για άλλα ε΄θνη, για άλλες κουλτούρες, για διαφορετικές παρδόσεις, και γνώρισα πολλούς χαρακτήρες που μου μάθαν πράγματα. Όχι όλοι οι χαρακτήρες. Δεν χρειάζεται πάντα να μαθαίνουμε κάτι. Μπορούμε απλά να διασκεδάζουμε. Να αφήνουμε το μυαλό μας να χαλαρώσει. Ακόμα τζιαι με το smut*. 

*Για όσους εν ξέρουν τι εν το smut. Behold! 



So yeah...Ακόμα τζιαι το smut, χρειάζεται στην ζωή μας. 

Καμιά φορά πιάνω τον εαυτό μου να αναρωθκιούμαι τι κάμνω, ειδικά όταν πλέον πιένω σε ορισμένα book events τζιαι εν γεμάτα με δεκαεννιάχρονους τζιαι εικοσάχρονους. I question all of my life choices. Ειδικά όταν τους μιλώ. Αλλά μετά βλέπω βιβλία τζιαι ξεπερνώ το. 

Εγνώρισα τζιαι μερικά πολλά καλά πλάσματα, ανθρώπους που ξέρουν νάκκο για τις δύσκολες προσωπικές μου καταστάσεις, τζιαι κατανοούν τζιαι ακούν με όταν το χρειάζομαι. 

Γενικά εν ένας ενδιαφέρον κόσμος, ο κόσμος τους Bookstagram, τζιαι κατ' επέκταση του Booktok as well. 

Πάντα ήταν το πράγμα που με εστεναχωρούσε πολλά όταν εζούσα πίσω στη Κύπρο. Το ΄΄οτι κανένας σχεδόν εν θκιεβάζει. Ντάξει, όι κανένας. Γιατί οι ανθρώποι που είχα γύρω μου, που ακόμα έχω, αρέσκει τους το θκιέβασμα. Ο παραπάνω κόσμος όμως, εν θκιεβάζει, τζιαι πάντα τούτο εδυσκόλεφκε με στο ν' αναπτύξω σχέσεις η΄ να συζητήσω με κόσμο. 

Εν πολλά δύσκολο να προσπαθείς να συνενοηθείς με άτομα που εν θκιεβάζουν. Τζιαι όι μόνο να θκιαβάζεις. Αλλά ακόμα τζιαι στις αναγνωστικές σου προτιμήσεις εν καλό να είσαι γενικά ανοιχτός. Να μεν είσαι κολλημένος μόνο πάνω στα ίδια τζιαι τα ίδια. Ντάξει, ξέρω εν προτιμήσεις τζιαι γούστα τούτα. Αλλά εν καλό να έχεις μιαν ποικιλία. Τζιαι τούτο εν πάει μόνο για τα βιβλία. Αλλά γενικά. Το να είμαστε ανοιχτοί ααφήνει μας περιθώριο να δούμε το κόσμο που άλλες σκοπιές τζιαι να μεν είμαστε τόσο επικριτικοί με τους άλλους, τζιαι τους εαυτούς μας επίσης. 

Αν βρεθείτε ποττέ σε τούντη γωνιά του ίντερνετ, ελάτε πέτε μου κανένα χαλλόου. Αν θέλετε ποττέ καμιά εισήγηση, είμαι ο άνθρωπος σας. Αν τύχει τζιαι είσαστε τζιαι καμιά φορά Λονδίνο, μπορώ έφκολα να σας πλουμίσω με αναγνωστικό υλικό εντελώς δωρεάν. 





Comments

Popular posts from this blog

Blackface / Brownface

Σάκος του Μποξ

Μπούκσταγκραμ